بازیگر فرانسوی رئیس هیات داوران دوربین طلایی

به گزارش وبلاگ طفره، انه دموستیه، بازیگر فرانسوی فیلم هایی مانند سیگار باعث سرفه می گردد و انه عاشق می گردد به عنوان رئیس هیئت داوران دوربین طلایی جشنواره کن سال جاری برگزیده شد.

بازیگر فرانسوی رئیس هیات داوران دوربین طلایی

هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن لیست داوران جایزه دوربین طلایی را اظهار داشت.

به گزارش وبلاگ طفره انلاین، انه دموستیه بازیگر زن ریاست هیات داوران را به عهده دارد. رافائل پرسوناز بازیگر مرد، ناتالی دوران مدیر فیلمبرداری، میکایل بوش فیلمنامه نویس و کارگردان، سوفی فریلی مدیر تیترا فیلم و نیکلاس مارکاده سردبیر سینمایی و منتقد اعضای هیات داوران این بخش را تشکیل می دهند.

جایزه دوربین طلایی به برترین فیلم اول یک کارگردان در بخش های مختلف جشنواره کن اعطا می گردد. تا به امروز جعفرپناهی، بهمن قبادی و حسن یکتاپناه به طور مشترک از ایران این جایزه را برای فیلم های بادکنک سفید، زمانی برای مستنی اسب ها و آدینه دریافت نموده اند. سال جاری سینمای ایران برای بردن این جایزه فیلمی در جشنوراه کن ندارد.

هفتادو ششمن دوره جشنواره بین المللی فیلم کن از 26 اردیبهشت تا 6 خرداد در شهر ساحلی کن در جنوب فرانسه برگزار می گردد. روین استلوند کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده سوئدی که سال گذشته نخل طلا را دریافت رئیس هیات داوران بخش مسابقه سال جاری کن خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیگر فرانسوی رئیس هیات داوران دوربین طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر فرانسوی رئیس هیات داوران دوربین طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید