تصاویری جالب از زنان کشاورزی که هیتلر را شکست دادند!

به گزارش وبلاگ طفره، عکس های کمتر دیده شده نقش حیاتی ارتش زمینی زنان بریتانیا را در شکست آدولف هیتلر در کتابی تازه نشان داده اند.

تصاویری جالب از زنان کشاورزی که هیتلر را شکست دادند!

به گزارش وبلاگ طفره، زنان میهن پرست جایگزین مردانی که در خط مقدم می جنگیدند شدند و کشاورزی کشور را ادامه می دهند. این امر باعث شد وقتی کشتی رانی بریتانیا به وسیله نازی ها در طول جنگ جهانی دوم محاصره شد، فراوری مواد غذایی ادامه یابد و بریتانیایی ها از گرسنگی نمیرند.

داستان های ناگفته ای به وسیله روزنامه نگار، امیلی اشورث، در کتاب جدیدش، زنان گمشده ارتش زمینی، فاش شده است. مادربزرگ او ورا آشورث بخشی از ارتش زمینی بود و او می خواهد مطمئن گردد که سهم مهم آن ها در کوشش های جنگ فراموش نمی گردد.

او گفت: می خواستم کتابی از خاطرات شخصی جمع آوری کنم. مجموعه ای از داستان های دختران سرزمین که به سادگی نشان می دهد که چه هستند، جوان و شجاع، خنده دار و باهوش، فداکار و دلسوز.

امیلی می گوید: واضح است که لیست بی انتهای از زنان برای قهرمانی در طول تاریخ وجود دارد، اما این زنان کشاورز زنانی بودند که به چالش برخاستند، زنانی که علیرغم ناملایمات بر این وظیفه پیروز شدند. این ها زنانی بودند که به پیروزی در جنگ یاری کردند، اما خودشان آن را کاری خاص نمی دانستند، آن ها می گفتند که فقط می خواهند برای این هدف کوشش نمایند.

این کتاب به افتخار دو مادربزرگ من، ورا و مارگارت است که من بسیار با آن ها صمیمی بودم. این واقعاً در خصوص نسلی است که سزاوار آن هستند که به خاطر کار هایی که انجام دادند به یاد بیاورند.

ارتش زمینی زنان در ابتدا در طول جنگ جهانی اول در سال 1917 تشکیل شد و در سال 1939 مجدداً تأسیس شد تا از کمبود مواد غذایی ملی جلوگیری کند.

جیره بندی مواد غذایی در بریتانیا در سال 1940 شروع شد و در ماه مه 1941 دولت اعلام نمود که همه زنان 19 تا 40 ساله باید برای کار جنگی داوطلب شوند. زنان کار های کشاورزی مانند پخش کود و کشیدن چغندر قند را انجام می دادند. بیش از 200000 زن بخشی از ارتش زمینی بودند در حالی که دیگران هواپیما می ساختند، در کارخانه های مهمات کار می کردند یا چوب می بریدند.

ارتش زمینی زنان پس از انتها جنگ ادامه داشت، زیرا بسیاری از کشاورزان مرد در طی آن کشته شدند. این سازمان در سال 1950 منحل شد، اما در سال 2008 بود که آن ها به طور رسمی با نشان افتخار به وسیله دولت به رسمیت شناخته شدند.

منبع: فرارو

به "تصاویری جالب از زنان کشاورزی که هیتلر را شکست دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری جالب از زنان کشاورزی که هیتلر را شکست دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید