جریمه نصرت، سرآشپز جنجالی فینال جام جهانی

به گزارش وبلاگ طفره، حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده اند.

جریمه نصرت، سرآشپز جنجالی فینال جام جهانی

به گزارش ورزش سه، فیفا گفت که تحقیقاتی را درباره دلیل حضور نصرت گوکچه آشپز معروف ترک در فینال جام جهانی به عمل آورده است.

حواشی فینال جام جهانی همچنان ادامه دارد. یکی از اتفاقات پیرامون قهرمانی آرژانتین، حضور مالک رستوران معروف سالت بائه با نام واقعی نصرت گوکچه در جشن قهرمانی آلبی سلسته بود که اکنون خبر رسیده او از طریق فیفا تحت بازپرسی قرار گرفته است.

حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده اند.

در تصاویری منتشر شده، گوکچه در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته و بر آن بوسه می زند، با بازیکنان آلبی سلسته عکس یادگاری می گیرد. پس از افزایش انتقادها، فیفا فاش کرد که دسترسی گوکچه به حضور در زمین غیرمجاز بوده و تنها برندگان جام جهانی حق دست زدن به جام را داشته اند.

سخنگوی فیفا به اسکای اسپورت نیوز گفت: با بررسی های به عمل آمده، فیفا دریافته است که پس از مراسم اختتامیه جام جهانی در استادیوم لوسیل، برخی از افراد چگونه و به چه نحوی به زمین مسابقه دسترسی غیرقانونی پیدا کرده اند. اقدامات داخلی مناسب نیز در این خصوص انجام خواهد شد.

گوکچه سرآشپز ترکیه ای با لقب سالت بائه است که به دلیل شیوه عجیب و منحصر به فرد نمک پاشیدن روی استیک در رستوران هایش به جایگاه مشهوری رسید. در حالی که هیچ رابطه رسمی بین سالت بائه و جیانی اینفانتینو وجود ندارد، رئیس فیفا در حال بازدید از یکی از رستوران های گوکچه دیده شده است.

فیفا بازه زمانی دقیقی برای تحقیقات خود ارائه نکرده است، اما انتظار می رود نتایج در نهایت به اطلاع عموم برسد.

منبع: فرارو

به "جریمه نصرت، سرآشپز جنجالی فینال جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نصرت، سرآشپز جنجالی فینال جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید