جهت گیری دولت سیزدهم در سیاست داخلی و خارجی بسیار درست بوده است

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه اسبق کشورمان تاکید نمود دولت سیزدهم در بخش کرونا، سیاست همسایگی، سیاست خارجی و مذاکرات، عضویت در شانگهای، طراحی عضویت در بریکس، اشتغالزایی، یاری به نیازمندان و برطرف فقر مطلق، جهت گیری ها و سیاست بسیار درستی داشته است.

جهت گیری دولت سیزدهم در سیاست داخلی و خارجی بسیار درست بوده است

منوچهر متکی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه هایی پیروز عمل نموده و در حوزه هایی هنوز کوشش های دولت هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: در بخش کرونا و سیاست خارجی پیروز بوده، در مذاکرات فرمان درستی را داشته است. در طراحی برای عضو بریکس شدن بعد از عضویت در شانگهای پیروز بوده و سیاست درستی را در پیش گرفته است.

متکی توضیح داد: دولت سیزدهم در سیاست تقویت روابط با همسایگان و عملیاتی کردن این سیاست، رویکرد بسیار درستی را در پیش گرفته است. به همه برنامه ریزی هایی که روی زمین ریخته اند هنوز نرسیده اند اما جهت گیری های درستی انتخاب شده است.

وزیر امور خارجه اسبق کشورمان گفت: در دولت گذشته تمام مذاکرات و ارتباطات یک سویه بود. در حالیکه در سیاست خارجی، ما نباید همه تخم مرغ ها را در یک سبد بگذاریم. شما باید از همه ظرفیت های جهانی برای اهداف تان بهره ببرید.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان افزود: در حوزه کرونا دولت سیزدهم عملکرد خوب و مثبتی داشته است. ما هم مثل بسیاری از کشورها می توانستیم سیر قهقرایی داشته باشیم که به حمدالله این اتفاق نیافتاد. دولت سیزدهم توانست به خوبی کرونا را مهار کند و این یک پیروزیت بسیار خوب است.

متکی افزود: جهت گیری و سیاست دولت برای یاری به نیازمندان، برای اشتغال، برای از بین بردن فقر مطلق بسیار درست است. بعد از جهت گیری باید برنامه ریزی صورت بگیرد و بعد از برنامه ریزی باید مجریانی که قدر باشند و توانمند، برای اجرای آن برنامه ها انتخاب شوند.

منوچهر متکی در ادامه گفت: این اشکال مطرح است که دولت چرا نتوانسته تا به امروز تیم همراه و همدل خود را در سراسر کشور به سر کار بیاورد. اینکه هنوز در سرتاسر کشور می گویند مسببان وضع موجود کماکان مشغول به کار هستند از مواردی است که باید در دولت تجدیدنظر گردد. اما اینکه دولت یک وزیر و یک مدیر را به صرف اینکه در دولت قبل بوده برکنار ننموده، و آن مدیر کارکرد درستی داشته، سلامت داشته و الان هم با این دولت همراه است، استفاده از این ها را مردم ایراد نمی دانند؛ اما در سطح بسیار وسیعی متاسفانه این تغییر مدیریت های لازم و ضروری انجام نشده است و این یک نقد ما به دولت است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جهت گیری دولت سیزدهم در سیاست داخلی و خارجی بسیار درست بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت گیری دولت سیزدهم در سیاست داخلی و خارجی بسیار درست بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید