سیاست اپل برای تعویض باتری آیپد مینی نسل ششم تغییر کرد

به گزارش وبلاگ طفره، اپل سیاست جدیدی را برای نسل ششم آیپد مینی در نظر گرفته که به مشتریان اجازه می دهد باتری تبلت های خود را بدون احتیاج به تعویض کل دستگاه عوض نمایند.

سیاست اپل برای تعویض باتری آیپد مینی نسل ششم تغییر کرد

در حال حاضر، اگر کاربران آیپدهای مینی 6 بخواهد باتری تبلت خود را تعویض نمایند، اپل استور، ارائه دهندگان خدمات مجاز و مراکز تعمیر، به جای تعویض باتری آیپدشان، یک تبلت جایگزین نو به مشتریان می دهند. اما از امروز به بعد، در صورت واجد شرایط بودن، این دسته از کاربران می توانند فقط باتری تبلت خود را بدون احتیاج به تعویض کل دستگاه عوض نمایند.

آن طور که به نظر می رسد، این سیاست نو فعلاً برای کاربران آیپد مینی نسل 6 اعمال می گردد، اما سایر آیپدها ممکن است در هفته ها و ماه های آینده به این سیاست نو اپل اضافه شوند. بسته به شرایط، این قانون نو می تواند به نفع یا ضرر بعضی کاربران باشد. پیش تر کاربران برای تعویض باتری تبلت خود احتیاج بود تا آن را با یک تبلت نو جایگزین نمایند. در حقیقت شما با تعویض باتری تبلت خود، یک تبلت نو دریافت می کردید. اما با اجرایی شدن این سیاست نو، کاربران دیگر نمی توانند به بهانه عوض کردن باتری، آیپد نو بگیرند.

سیاست نو اپل به این معنی است که دارندگان آیپد مینی نسل 6 از این به بعد تنها باتری تبلتشان را عوض خواهند کرد و هر گونه نقص جزئی یا آسیب در آیپدشان، دست نخورده باقی می ماند. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که آیپد مینی نسل ششم شهریور ماه سال گذشته در رویداد اپل به کاربران معرفی گردید. آیپد مینی 6 به نمایشگر Liquid Retina در ابعاد 8.3 اینچ مجهز شده است. با حذف دکمه هوم در این تبلت، حسگر تاچ آیدی با دکمه پاور این تبلت ادغام شده و حاشیه های کمتری نیز دور نمایشگر آن دیده می گردد.

اپل به عنوان قلب تپنده این تبلت، از تراشه A15 بیونیک بهره گرفته که عملکرد خوبی در زمینه پردازش دارد. آیپد مینی 6 از دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با فناوری فوکوس اختصاصی Focus Pixels برای گرفتن عکس هایی با وضوح بالا استفاده می نماید. دوربین سلفی 6 مگاپیکسلی این تبلت نیز در پنل جلویی تعبیه شده که از فناوری Centre Stage پشتیبانی می نماید و خروجی بهتری را برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی به کاربران ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های آیپد مینی نسل ششم می توان به پورت شارژر USB-C، وای-فای 6 و پشتیبانی از نسخه دوم قلم اپل اشاره نمود.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "سیاست اپل برای تعویض باتری آیپد مینی نسل ششم تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست اپل برای تعویض باتری آیپد مینی نسل ششم تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید