مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هوش مصنوعی در روزنامه نگاری و سیاست تا کنایه های ترامپ و کبینه اش به اپل

به گزارش وبلاگ طفره، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

در طول تابستان 2018 پلتفرم بیزینس پابلیشر یکی از سودمندترین ابزار روزنامه نگاری مدرن طی یک دهه اخیرا را رونمایی کرد. این ابزار تازه Bertie نام دارد و خروجی مقالات مطبوعات را قوی تر سازماندهی می نماید. درواقع این ابزار یک نسخه امتحانی از مقالات مورد نظر کاربران ارائه می نماید که به راحتی امکان پاکسازی دارند و نیازی به نوشتن مقاله کامل و ادیت نیز وجود ندارد. این سیستم به شدت مورد استقبال فوربس قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هوش مصنوعی در روزنامه نگاری و سیاست تا کنایه های ترامپ و کبینه اش به اپل

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده می گوید هیچ نوع نگرانی در خصوص آینده اپل ندارد چرا که این شرکت محصولات خود را به جای ایالات متحده در چین فراوری می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیش بینی های دنیا فناوری حکایت از آن دارند که رشد هوش مصنوعی در صنایع، امور مالی، مسائل درمانی، حوزه کشاورزی، هنر و بسیاری دیگر از دیگر حوزه ها انکار ناپذیر خواهد بود. اما تا کنون به این موضوع پرداخته نشده که آیا هوش مصنوعی می تواند حوزه سیاست را نیز تسخیر کند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدت هاست که مجموعه تفریحی سرشناس دیزنی لند درحال کار روی محوطه ویژه ای برای سری فیلمهای جنگ ستارگان هستند. اهمیت این بخش بیش از هر چیز به تکنولوژی ها و فناوری هایی باز می شود که در آن به کار رفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از کاربران آیفون گزارش نموده اند که طی روزهای اخیر تحت بعضی عملیات های کلاهبرداری و باج خواهی تلفنی قرار گرفتند که در پوشش پشتیبانی شرکت اپل اجرا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از حواشی متعدد هواوی در ایالات متحده، به نظر می رسد این شرکت به شدت از آمریکایی ها کینه به دل گرفته است تا جایی که 2 کارمند خود را به دلیل ارسال توییت با آیفون به شدت مورد مواخذه قرار داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هوش مصنوعی در روزنامه نگاری و سیاست تا کنایه های ترامپ و کبینه اش به اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هوش مصنوعی در روزنامه نگاری و سیاست تا کنایه های ترامپ و کبینه اش به اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید