سینماهای جهان در تصرف آنجلینا جولی شرور، عکس

به گزارش وبلاگ طفره، فیلم جدید آنجلینا جولی در اولین هفته اکران خود پیروز به کسب فروش 117 میلیون دلاری در 56 کشور جهان شد.

سینماهای جهان در تصرف آنجلینا جولی شرور، عکس

ایسنا : فیلم شیطان صفت: سر دسته اهریمنان (Maleficent: Mistress of Evil) علی رغم فروش کمتر از انتظار در سینماهای آمریکا در سایر کشورهای جهان آغازی قدرتمند را در گیشه تجربه کرد.

به نقل از ورایتی، فیلم شیطان صفت: سر دسته اهریمنان که دنباله فیلم سال 2014 و الهام گرفته از شخصیت شرور فیلم زیبای خفته است در اولین هفته اکران خود پیروز به کسب فروش 117 میلیون دلاری در 56 کشور جهان شد.

این فیلم در سینماهای آمریکا عملکرد کمتر از انتظارها داشت و در 2790 ساله سینما به فروش 36 میلیون دلاری رسید که تقریبات 50 درصد کمتر از فروش آغازین قسمت اول این فیلم در سال 2014 است. بنابراین فروش جهانی این فیلم ماجراجویانه و فانتزی در هفته نخست اکران به 153 میلبیون دلار رسید.

شیطان صفت: سر دسته اهریمنان با بازی آنجلینا جولی در نقش اصلی که با بودجه 185 میلیون دلاری ساخته شده است بهترین فروش خارجی خود را با 22.4 میلیون لار در چین ثبت کرد و پس از آن روسیه با 10.7 میلیون دلار، مکزیک با 7.8 میلیون دلار، اندونزی با 4.8 میلیون دلار و ایتالیا با 4.7 مییون دلار دیگر بازارهای پرفروش این فیلم بودند.

منبع: توریسم آنلاین

به "سینماهای جهان در تصرف آنجلینا جولی شرور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماهای جهان در تصرف آنجلینا جولی شرور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید