طعنه ترامپ به دمکرات ها درباره تحقیقات مولر، عکس

به گزارش وبلاگ طفره، ترامپ در توئیتی با اشاره به نتایج تحقیقات تیم مولر نوشت دموکرات ها پس از صرف دو سال و هزینه سی میلیون دلاری، هیچ تبانی و پنهان کاری پیدا نکردند.

طعنه ترامپ به دمکرات ها درباره تحقیقات مولر، عکس

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس جمهور آمریکا در دو توئیت نوشت: من هنوز گزارش مولر (بازرس ویژه تحقیقات درباره اتهام تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه) را نخوانده ام . این درحالی است که این حق را دارم این گزارش را مطالعه کنم. من در حال حاضر تنها نتایج تحقیقات مولر را می دانم و مهمترین محور آن نیز این است که هیچ تبانی صورت نگرفته است.

ترامپ اضافه نمود: به همین ترتیب، تحقیقات دادستان کل آمریکا نیز نشان داد هیچ گونه پنهانکاری و مانع تراشی در برابر جریان آزاد اطلاعات توسط دولت ایجاد نشده است. سیزده دموکرات عصبانی که از ترامپ متنفر هستند (که بعدا تعدادشان به هجده نفر رسید) دو سال وقت و سی میلیون دلار پول هزینه کردند و هیچ تبانی و هیچ پنهان کاری پیدا نکردند. با این حال صرف نظر از اینکه ما چه امتیازی به آن ها بدهیم هیچ وقت راضی نخواهند شد و این فقط هدر دادن زمان است. همانطور که فرانک لونتز (استراتژیست جمهوری خواه) گفته است: دیگر کافی است ، دستاوردتان هر چه بود دیگر برای آمریکا کافی است. مردم دیگر خسته شده اند.

49311

منبع: خبرآنلاین

به "طعنه ترامپ به دمکرات ها درباره تحقیقات مولر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه ترامپ به دمکرات ها درباره تحقیقات مولر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید