لیگ برتر به تعویق می افتد! ، ناآماده بودن زیر ساخت استادیوم ها برای ورود زنان

به گزارش وبلاگ طفره، احتمالاً آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم به احتمال زیاد عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می گردد.

لیگ برتر به تعویق می افتد! ، ناآماده بودن زیر ساخت استادیوم ها برای ورود زنان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، مصاحبه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نشان از آن می دهد که تعویق لیگ برتر در آستانه تحقق قرار گرفته است.

مهدی تاج دیروز بدون آنکه جزییاتی بدهد، اعلام نمود که به خاطر آماده نبودن بعضی استادیوم های لیگ برتر محتمل است مسابقات یکی دو روز به تعویق بیفتد. این در حالی بود که عصر روز گذشته کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ نامه ای رسمی به مهدی تاج نوشت و طی آن اعلام نمود که بعضی استادیوم ها با وجود اعلام قبلی آمادگی پذیرایی از بانوان تماشاگر را ندارند.

مهدی تاج امروز در پاسخ به وبلاگ طفره گفت: لیگ باید با الزامات قانونی برگزار گردد. رئیس محترم سازمان لیگ نامه ای را به من نوشته اند و آن را با آیین نامه فیفا به وزارت کشور و خدمت آقای میراحمدی ارسال کردم. ان شاالله قبل از آغاز لیگ جلسه ای را برگزار می کنیم تا معین گردد مسابقات چگونه اداره می گردد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره تعویق لیگ برتر گفت: باید صبوری به خرج داد. در حال حاضر آقای سهیل مهدی و حراست فدراسیون فوتبال و دیگر همکاران در وزارت کشور به سر می برند و در پی برگزاری جلسه هستند. این موضوع قابل حل است که خیلی جای نگرانی ندارد. ولی بالاخره پیگیری آن به وسیله فدراسیون و سازمان لیگ حتمی است.

اگرچه تاج در صحبت های خود هیچ حرفی درباره موانع ورود زنان به استادیوم ها بر زبان نیاورده اما معین است که اصلی ترین موضوعی که منجر به شایعه تعویق لیگ شده، همین ناآماده نبودن زیر ساخت استادیوم ها برای ورود زنان است.

طبق اعلام قبلی قرار بود مسابقات لیگ برتر 3 روز دیگر برگزار گردد و احتمالا موضوع ورود زنان هم زمان بر باشد. موضوع تعویق در آغاز مسابقات جدی تر از همواره دنبال می گردد.

به نظر می رسد در خاتمه جلساتی که امروز مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با مقامات وزارت کشور برگزار می نمایند خبر تعویق رسمی مسابقات لیگ از سایت رسمی فدراسیون و سازمان لیگ اعلام گردد. تعویق مسابقات لیگ برتر در صورت تحقق حداقل 48 ساعت خواهد بود و ممکن این زمان بیشتر هم بگردد.

.انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیگ برتر به تعویق می افتد! ، ناآماده بودن زیر ساخت استادیوم ها برای ورود زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر به تعویق می افتد! ، ناآماده بودن زیر ساخت استادیوم ها برای ورود زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید