معاون گردشگری از رشد 52 درصدی ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران اطلاع داد

به گزارش وبلاگ طفره، ایسنا/ براساس گزارشات منتشر شده، معاون گردشگری از رشد 52 درصدی ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران اطلاع داد.

معاون گردشگری از رشد 52 درصدی ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران اطلاع داد

علی اصغر شالبافیان در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی توریستی تهران گفت: در 10 ماه نخست سال جاری 5 میلیون و 400 هزار توریست خارجی به ایران سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد رشد داشته است.

معاون توریستی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی از اجرای 1607 پروژه با حجم سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد تومان اطلاع داد و اضافه نمود: 2432 پروژه سرمایه گذاری با حجم 397 هزار میلیارد تومان سرمایه نیز در حال ساخت است.

او اضافه نمود: هم زمان با برپایی نمایشگاه توریستی تهران، 600 بسته سرمایه گذاری با همکاری استانداری ها تدوین شده است.

او ادامه داد: نمایشگاه سال جاری در مساحتی به وسعت 60 هزار متر مربع و در 20 سالن برگزار شده است. 50 برنامه تخصصی برای این دوره از نمایشگاه تدارک دیده شده و همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی توریستی تهران، 20 اینفلوئنسر به منظور فراوری محتوا در حوزه توریستی وارد کشور شده اند.

شالبافیان بعلاوه گفت: در این نمایشگاه 1300 متر مربع فضا به حوزه توریستی سلامت اختصاص داده شده و 70 بیمارستان در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون توریستی بعلاوه به حضور 12 کشور در این نمایشگاه و بازدید 13 هیأت و 68 شرکت خارجی از این نمایشگاه اشاره نمود.

شالبافیان بعلاوه از توجه رئیس جمهور ایران به حوزه توریستی سخن گفت و اضافه نمود: 13 طرح تحولی در دولت سیزدهم احصا شده که این 13 طرح محتوایی با نظارت مستقیم رئیس جمهور انتخاب شده و یکی از این طرح ها محور جذب توریست خارجی به کشور است.

معاون توریستی بعلاوه گفت: 50 پروژه بزرگ مقیاس در حوزه توریستی شناسایی و مسائل آنها رفع شده است.

منبع: همگردی

به "معاون گردشگری از رشد 52 درصدی ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون گردشگری از رشد 52 درصدی ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید