معرفی 10 ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی و گشایش نمایشگاه ایده های برتر در سمنان

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران/سمنان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان از ارسال 35 ایده به دو رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی در سمنان خبر داد و گفت: 10 ایده برتر که قابلیت تجاری سازی دارند از سوی هیات داوران انتخاب شد.

معرفی 10 ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی و گشایش نمایشگاه ایده های برتر در سمنان

علی منصفی راد در مرنام اختتامیه این استارتاپ در مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی سمنان اظهار کرد: همزمان با این رویداد یک نمایشگاه از ایده های برتر هم از امروز در جهاددانشگاهی سمنان برپا شده است.

وی از جهاددانشگاهی به نام رابط بین سه گانه جامعه، صنعت و دانشگاه نام برد و شرح داد: جهاددانشگاهی در پی بارورسازی ایده های نو و خلاقانه و کمک به فرآیند تجاری سازی این ایده ها است.

منصفی راد با اشاره به همکاری های جهاددانشگاهی، ورزش و جوانان استان و میراث فرهنگی استان در این رویدادها خواستار همکاری و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی استان شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به انتخاب 10 ایده برتر این رویداد فناورانه گفت: جهاددانشگاهی پیگیر تجاری سازی این ایده ها و جذب سرمایه گذار برای حمایت از این ایده هاست.

وی با اشاره به استقرار تیم های فناور صاحب ایده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای کمک به تجاری سازی ایده های برتر در بخش های مختلف خبر داد و اضافه نمود: جهاددانشگاهی استان منوط به اسقرار ایده پردازان در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آماده حمایت از جوانان خلاق و نوآور استان است.

منصفی راد با اذعان به اینکه جهاددانشگاهی در پی برپایی رویدادهای نمایشی نیست اضافه نمود: متاسفانه بسکمک از دستگاه های عریض و طویل در پی برپایی استارتاپ های نمایشی هستند و کمتر اتفاق جدی در آنها صورت می گیرد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی سمنان و رویکرد تخصصی این نهاد انقلابی به حوزه فعالیت های خلاقانه اضافه نمود: جهاددانشگاهی در استان های مختلف به صورت کاملا تخصصی به این حوزه ورود و در حال حاضر در 13 استان کشور مراکزی برای حمایت از افراد خلاق و مبتکر راه اندازی شده و ان شاالله در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این نهال نوپا در کشور و استان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی 10 ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی و گشایش نمایشگاه ایده های برتر در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی و گشایش نمایشگاه ایده های برتر در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید