موضوع حذف کلمه شهید از معابر را آنالیز می کنیم

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس شورای شهر تهران گفت: کمیته ویژه ای با جدیت مشغول آنالیز موضوع حذف کلمه شهید از بعضی معابر تهران است.

موضوع حذف کلمه شهید از معابر را آنالیز می کنیم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ طفره، محسن هاشمی در جلسه شورای شهر امروز با اشاره به گرامیداشت روز آتش نشان گفت: 7 مهر به مناسبت فداکاری آتش نشانان در اطفای پالایشگاه آبادان در سال 59 به یاد این عزیزان نام گذاری شده است گه یاد و خاطره آن ها را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: اولین ایستگاه آتش نشانی در تبریز راه اندازی شد و اکنون تعداد ایستگاه ها بسیار افزایش یافته، ولی هنوز با استاندارد ها در شهر هایی مانند تهران فاصله داریم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در امر زیربنایی در حوزه آتش نشانی 400 میلیار تومان هزینه تجهیزات شد و اکنون با 5 هزار آتش نشان در تهران طی کمتر از 5 دقیقه نیرو ها به محل حادثه اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع حوادث آتش سوزی بسیار حائز اهمیت است، گفت: این موضوع در آتش نشانی با جدیت دنبال می گردد، ولی بعضی سرمایه گذاران ساختمانی می گردد چرا که سبب تطویل خاتمه کار آن ها شده و شکایاتی در این زمینه وجود دارد که جای آن است دوستان پیگیری نمایند.

وی به انجام بعضی مذاکرات توسط تیم رئیس جمهوری با هیأت های دیپلماتیک در نیویورک اشاره نمود و گفت: این اقدام ایران هراسی مثلث عبری، عربی و آمریکایی را خنثی نموده است.

هاشمی به موضوع حذف نام شهدا و پیغام مقام رهبری در این زمینه اشاره نمود و گفت: کمیته ای توسط شورای شهر تشکیل شد که به با جدیت مشغول آنالیز سوء تفاهمات، واقعیات و شبهات است که امیدواریم با حساسیت گزارش در این زمینه تهیه گردد که به محض آماده شدن آن جزئیات را به اطلاع افکار عمومی می رسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "موضوع حذف کلمه شهید از معابر را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع حذف کلمه شهید از معابر را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید