واکنش مدعی جوان تیم ملی به مبارزه با بزرگان کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ طفره، احمد بذری یکی از آزادکاران جوان تیم اعزامی ایران به جام یاشاردوغو ترکیه بود که پیروز شد در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یابد. او که سقف آرزوهایش را کسب مدال طلای المپیک می داند فعلاً به علت مصدومیت و با هماهنگی کادر فنی در اردوی کنونی تیم ملی کشتی آزاد حضور ندارد تا از اردوی بعدی به جمع ملی پوشان اضافه گردد.

واکنش مدعی جوان تیم ملی به مبارزه با بزرگان کشتی آزاد

احمدی بذری به عنوان یکی از آزادکاران مدعی مازنی تیم ملی در یک گفتگوی تلویزیونی در مورد حضورش در تورنمنت جام یاشاردوغو گفت: این رقابت ها به عنوان تورنمنت دارای رنکینگ اتحادیه دنیای محسوب می شد و طبیعتاً سطح بالایی داشت. ضمن اینکه بیشتر قهرمانان دنیا و المپیک نیز در آن حضور داشتند که من هم توانستم در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا برسم.

وی با تاکید بر اینکه جام یاشاردوغو جزو سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای است و امتیاز کسب شده در این تورنمنت به سود او خواهد بود ادامه داد: این امتیازات در شرایطی برای من مفید است که بتوانم در مسابقات انتخابی پیروز عمل کنم و به ترکیب تیم ملی راه یابم، چراکه در این مواقع هر کشتی گیری که امتیاز بالاتری در رنکینگ کسب کند در مسابقات دنیای در گروه بهتری قرار خواهد گرفت و احتمال رسیدنش به فینال بیشتر است.

مدعی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد در مورد تغییر وزنش هم اضافه نمود: به علت قانون وزن کشی در صبح روز مسابقات، دیگر قصد بازگشت به وزن 86 کیلوگرم را ندارم. در این رابطه با پژمان درستکار سرمربی تیم ملی هم صحبت کردم. ضمن اینکه فعلاً به علت مصدومیت جزئی در جام یاشاردوغو باید کار درمانی ام را پیگیری کنم و به همین علت از اردوی بعدی به جمع بچه ها اضافه می شوم.

نایب قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور که پیش از این در وزن 86 کیلوگرم با حسن یزدانی هم کشتی گرفته بود، گفت: مصاف با حسن یزدانی آورده زیادی برایم داشت. مبارزه با این قهرمان بزرگ خیلی به اعتماد به نفس مان اضافه می نماید و خیلی از او یاد می گیریم. بعلاوه مصاف با کامران قاسم پور برای دوبنده تیم ملی هم بسیار سازنده است چراکه داشتن حریف خوب باعث ایجاد انگیزه بیشتر می گردد. البته من اول باید در جام تختی اول شوم تا بتوانم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با کامران قاسم پور کشتی بگیرم.

بذری در انتها گفت: قطعاً هر چه رقابت در وزن 92 کیلوگرم بیشتر و نزدیک تر باشد، این برای کل کشتی کشورمان خوب است و کسی که صاحب دوبنده تیم ملی می گردد حتماً روی سکوی دنیای خواهد بود. امیدوارم هر کسی شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی است، به آن برسد.

*کامران غلامی

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش مدعی جوان تیم ملی به مبارزه با بزرگان کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدعی جوان تیم ملی به مبارزه با بزرگان کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید