کشته شدن 14 نفر بر اثر آتش سوزی در بازاری در شهر کلکته هند

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران : مقام های رسمی پلیس هند اعلام کردند، بر اثر وقوع آتش سوزی در یک بازار غیر قانونی در شهر کلکته واقع در شرق هند، حداقل 14 نفر کشته شدند.

کشته شدن 14 نفر بر اثر آتش سوزی در بازاری در شهر کلکته هند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ طفره به نقل از بی بی سی؛ آتش سوزی در یک بازار در شهر کلکته هند موجب مرگ بیش از 14 نفر شده است. این بازار در یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهر کلکلته واقع شده است.

چندین نفر نیز بر اثر این آتش سوزی به شدت زخمی شده اند. مقام های رسمی هند اعلام کردند، ممکن است تعداد تلفات ناشی از این آتش سوزی افزایش یابد چرا که به نظر می رسد تعداد دیگری نیز در ساختمان های تجاری این بازار در دام آتش اسیر شده اند.

این آتش سوزی مهار شده است و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد. آتش سوزی در بازار کاغذ و پلاستیک کلکته اوایل روز چهارشنبه اتفاق افتاده است. به نظر می رسد اکثر قربانیان این حادثه، کسانی هستند که شب را در این بازار خوابیده اند.

یک مقام رسمی سازمان خدمات آتش نشانی کلکته در این رابطه تاکید نمود، بازار تنها یک راه خروجی داشته و کسانی که شب گذشته در بازار برای خوابیدن مانده اند، در بین شعله های آتش گیر افتاده اند.

وی اضافه کرد، این بازار غیر قانونی بوده است و اقدامات بر ضد مقام هایی که هیچ گونه امکانات اطفای حریق برای این بازار در نظر نگرفته اند، باید انجام گردد.

یک مقام ارشد ایالت بنگال غربی نیز که از صحنه آتش سوزی دیدن نموده است، قول داد تا تحقیقات کاملی در مورد علت وقوع این حادثه انجام گردد.

در ماه دسامبر 2011 میلادی نیز حدود 90 نفر بر اثر وقوع آتش سوزی در یک بیمارستان هند جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

به "کشته شدن 14 نفر بر اثر آتش سوزی در بازاری در شهر کلکته هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 14 نفر بر اثر آتش سوزی در بازاری در شهر کلکته هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید