امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه های اجتماعی
به گزارش وبلاگ طفره، معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه های مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات به وسیله شبکه های اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است.

به گزارش ، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اینستاگرام نوشت: یکی از مهم ترین وظایف رگولاتوری حفاظت از حقوق کاربران سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات است.
رئیس رگولاتوری با بیان اینکه طی چند سال گذشته سامانه 195 در راستای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه ICT راه اندازی شد، ادامه داد: در کنار سایر راه های طرح و پیگیری شکایات، این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحت تر شکایاتشان، بهینه سازی شده است.
وی اضافه کرد: در نسخه جدید این سامانه، امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایت فراهم شده است.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به شکایات کاربران در موضوعاتی مانند اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، خدمات پستی، خدمات دفاتر پیشخوان و شکایت از تشعشعات آنتن های تلفن همراه قابل انجام است گفت: کاربران اگر در خصوص دریافت خدمات در این حوزه ها شکایت دارند می توانند با مراجعه به سامانه 195، شکایت خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایند.
وی اضافه کرد: در همین حال امکان ارائه شکایت به وسیله تماس با تلفن گویا و شبکه های اجتماعی نیز فراهم شده است و کاربران می توانند سوالات و شکایت خود از اپراتورها را به وسیله درج هشتگ 195 (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکه های اجتماعی پیگیری نمایند.
منبع: خبرگزاری مهر
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان