ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند

به گزارش وبلاگ طفره، دادستان ارشد ونزوئلا به جزئیات بیشتری از دستگیری جاسوس آمریکایی و همدستان وی و توطئه آن ها برای خرابکاری در صنایع برق و نفت این کشور اشاره نمود.

ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ طفره، به دنبال دستگیری یک جاسوسی آمریکایی در ونزوئلا، دادستان ارشد این کشور روز دوشنبه گفت که این فرد قصد ایجاد اخلال در شبکه برق و پالایشگاه های این کشور را داشت.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ویلیام ساب دادستان ارشد ونزوئلا طی یک گفت وگوی تلویزیونی در این زمینه گفت سه تن از همدستان این جاسوس آمریکایی روزهای گذشته از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شدند. این مقام ارشد ونزوئلایی نام این جاسوس آمریکایی را ماتیو هیث خاطرنشان کرد.

دادستان ارشد ونزوئلا تصاویری از تجهیزات ضبط شده از سوی این گروه از جمله نارنجک انداز، مواد منفجره تلفن ماهواره ای و مقادیری دلار آمریکا را نشان داد.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا آدینه گذشته خاطرنشان کرد که یک جاسوس آمریکایی دستگیر شده که پیشتر از تفنگداران دریایی آمریکا درعراق بود. مقامات ایالات متحده تا به امروز در خصوص این موضوع واکنشی نشان نداده اند.

ونزوئلا چند ماه پیش هم خاطرنشان کرد دو عضو سابق ارتش آمریکا را بازداشت نموده است. آنها اعتراف نموده ند قصد داشته اند مادورو را ربوده و خوان گوایدو را به جای او رئیس جمهور معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا: جاسوس آمریکایی قصد داشت در شبکه برق اخلال ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید