تصویب نخستین ماده از لایحه رتبه بندی در کمیسیون آموزش

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب نخستین ماده لایحه رتبه بندی در نشست امروز کمیسیون آموزش اطلاع داد و گفت کمیسیون بعلاوه به دو موضوع ساماندهی دانشجویان پزشکی و نیروهای خدماتی ورود کرد.

تصویب نخستین ماده از لایحه رتبه بندی در کمیسیون آموزش

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، احمدحسین فلاحی در تشریح آخرین نشست اجلاسیه نخست (دوشنبه 31 خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اسم کرد: دستور کار نخست کمیسیون ادامه رسیدگی به لایحه نحوه یاری های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه فنی و حرفه ای ارجاعی از صحن به کمیسیون بود که پس از اعمال اصلاحات، مقرر شد دانشگاه فنی و حرفه ای شامل این لایحه نشود. نهایتاً لایحه به صحن علنی مجلس تقدیم شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه موضوع بازگشت دانشجویان پزشکی از خارج کشور به داخل و بحث جایگاه فروشی در رشته های پزشکی مطرح و کمیسیون به این جمع بندی رسید که رئیس کمیته آموزش عالی و رئیس کمیته آموزش و پژوهش پزشکی کمیسیون، طرحی مشترک برای سرانجام یافتن این فرایند تدوین و به کمیسیون ارائه نمایند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از موضوعات مطرح در نشست امروز کمیسیون، ورود به بحث ساماندهی نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش بود که مقرر شد رسیدگی به شرایط این عزیزان در اولویت کاری کمیسیون قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دستور کار سرانجامی کمیسیون هم آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان بود که به صورت دو شوری در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، ماده 1 این لایحه که درباره شأن و کرامت معلمان بود در نشست امروز به تصویب رسید

منبع: خبرگزاری پانا

به "تصویب نخستین ماده از لایحه رتبه بندی در کمیسیون آموزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب نخستین ماده از لایحه رتبه بندی در کمیسیون آموزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید