اخبار مجلس

یاری لغو یک طرفه ویزا به گردشگری سلامت

علی اصغر شالبافیان با اشاره به پیشنهاد لغو ویزا یک طرفه، گفت: وزارت خارجه در حال آنالیز نهایی این امر است، طبیعتا این اقدام استقبال از گردشگری سلامت را مضاعف خواهد نمود.

31 مرداد 1402

منطقه آزاد تجاری، صنعتی سرخس ایجاد می گردد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، کلیات و جزییات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس را تصویب کردند.

15 مرداد 1402

واردات دارو از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای واردات دارو های ضروری و تجهیزات پزشکی فاقد مشابه فراوری داخل را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف نموده و نرخ مالیات کالا های اساسی را یک درصد معین کردند.

5 تیر 1402

قهرمان ملی اوراق قرضه اینجا خفته ، شمشیری به شاه پیغام داد اگر با من کار داری خودت بیا اینجا! ، مصدق برای مرگ این مرد چه نوشت؟، ،

حاج محمدحسن شمشیری یا به قولی حاجی شمشیری متولد سال 1273 درکوچه ایلچی تهران، در نوجوانی شاگرد قهوه چی قهوه خانه دار سیاستمدار حاج اسماعیل کریم آبادی بود، به همین دلیل در اواخر دهه 20، هنگامی که دکتر مصدق نماینده مجلس شورای ملی بود و با شنیدن نطق های شورانگیزش،...

11 اردیبهشت 1402

گمرک ایران به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گمرک ایران، سید میثم حسینی لر معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: در ذیل 14 خدمات گمرکی 50 زیر خدمت تعریف شده است که در حال حاضر خدمات شناسه دار گمرک به صورت الکترونیکی در شبکه هوشمند دولت به خدمت...

28 شهریور 1401

مصوبات امروز ستاد ملی کرونا ، آموزش غیرحضوری تخلف است

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا با انتشار توییتی مشروح تصمیمات جلسه امروز ستاد ملی را تشریح کرد.

28 خرداد 1401

حذف ارز ترجیحی، عامل کوچک تر شدن سفره مردم است

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای خطاب به نمایند حذف ارز ترجیحی را عامل کوچک تر شدن سفره مردم دانست.

16 اسفند 1400

قاضی زاده هاشمی: عزیزی خادم باید جوابگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی اش باشد

احسان قاضی زاده هاشمی به یک خبرنگار ورزشی گفته شهاب عزیزی خادم و مشاورش غلامرضا رفیعی باید به مجلس شرح بدهند.

22 آبان 1400

گزارش های استدلالی شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس

تهران (پانا) - مجموعه تازه گزارش های علمی پژوهشکده شورای نگهبان با موضوع استدلال های اعضای این شورا درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی و اساسنامه های دولتی منتشر شد.

9 آبان 1400

دفاع انگلیس از معاهده امنیتی پرحاشیه آمریکا ، استرالیا و لندن

وزیر امور خارجه تازه انگلیس با انتشار یادداشتی برای نشریه ساندی تلگراف از معاهده امنیتی و پرحاشیه این کشور با آمریکا و استرالیا دفاع و ادعا کرد که این قرارداد در راستای دفاع از منافع کشور منعقد شده است.

1 مهر 1400

نمی توانیم عزاداری ها را تعطیل کنیم

قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، گفت: مراسم عزاداری ایام محرم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا به وسیله هیئات ها انجام خواهد شد، اما ما کوشش خواهیم کرد تا این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

24 مرداد 1400

تصویب نخستین ماده از لایحه رتبه بندی در کمیسیون آموزش

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب نخستین ماده لایحه رتبه بندی در نشست امروز کمیسیون آموزش اطلاع داد و گفت کمیسیون بعلاوه به دو موضوع ساماندهی دانشجویان پزشکی و نیروهای خدماتی ورود کرد.

4 مرداد 1400

مصوبه امهال تسهیلات کرونا ویژه گردشگری به بانک ها ابلاغ شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، مصوبه امهال تسهیلات کرونا ویژه گردشگری به بانک ها ابلاغ شد.

26 تیر 1400

آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی تصویب شد

خبرگزاری خبرنگاران- دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: کلیات مصوبات آیین نامه مشارکت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه در تربیت و توانمندسازی منابع انسانی آموزش و پرورش و آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش...

30 خرداد 1400

خبرنگاران بیشترین تلفات روزانه کرونا در ایران ثبت شد؛ 496 نفر قربانی

تهران - خبرنگاران - بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با مرگ 496 نفر از هموطنان مبتلا به کووید-19 در شبانه روز گذشته، امروز بالاترین میزان تلفات روزانه کرونا در ایران از زمان آغاز این همه گیری در اواخر بهمن ماه 98 به ثبت رسید و شمار مجموع جانباختگان...

26 اردیبهشت 1400

شوراهای گفت وگوی استانی بر مسائل منطقه ای تمرکز کنند

در راستای افزایش تعاملات بین دبیرخانه شوراهای استانی و دبیرخانه شورای ملی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای عملکرد شوراهای استانی، نشست هم اندیشی با حضور نمایندگان دبیرخانه شورای گفت وگوی استان مرکزی و دبیرخانه شورای ملی برگزار شد.

16 فروردین 1400

مصوبه مقابله با نشر اخبار کذب در فضای مجازی ابلاغ شد

مصوبه شورای عالی فضای مجازی کشور درخصوص الزامات پیشگیری و مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی ابلاغ شد.

24 اسفند 1399

سخنگوی قوه قضاییه: باز هم آدرس غلط به مردم داده شد ، احضار وزیر ارتباطات ارتباطی به پهنای باند ندارد

اسماعیلی توضیح داد: آنچه که امروز مطرح شد این بود که تشکیل این پرونده و احضار وزیر ارتباطات ناظر بر پهنای باند شبکه های اجتماعی است درحالیکه باز هم آدرس غلط به مردم داده شد و موضوع، پهنای باند نیست.

10 اسفند 1399

انتخابات ریاست جمهوری 1400؛ احتمال ترکیب لاریجانی- ظریف

مدتی بود در میان حدس های موجود درباره نامزد های 1400، احتمال نامزدی لاریجانی و ظریف قوت گرفته بود. حتی گاهی از آن ها به عنوان نامزد اصلاح طلبان و گاه نامزد حزبی کارگزاران سازندگی یاد شده است. هر چند اغلب اصلاح طلبان تا به امروز بر این امر پافشاری کردند که...

26 بهمن 1399

معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی براساس این حکم، تحقق برنامه های کلان مرکز ملی فضای مجازی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی در چارچوب مصوبات شورای عالی فضای مجازی را به قاسم خالدی واگذار کرد.

24 بهمن 1399
تعداد: (49)